Nuffnang Ads

Monday, December 10, 2012

Kembali lagi

Bismillahhirahmannirahim....

Dah lama tak update blog.

Sangat la tak consistent kan kan kan. hehehehe

Hidup makin horror. hahahaha....disebabkan ke'horror'an ini, saya nak ambil kesempatan nak minta maaf dengan sesiapa sahaja yang agak kurang selesa dengan keadaan saya sekarang. Either yang terasa secara langsung ataupun tidak langsung. Mohon maaf sekali lagi.

Segala kata-kata anda saya dahulukan ribuan terima kasih. Saya telah pun tunekan all the words to be positive. Terima kasih kerana berani berkata-kata sedemikian. Minta maaf juga atas kekhilafan saya sehingga menyebabkan anda berkata sebegitu.

Kepada yang dari awal tak lokek memberi kata-kata semangat, terima kasih sangat sangat. Allah sahaja yang boleh balas.



Alhamdulillah hari ini dah habiskan satu semester. Selesai sudah. Tadi before balik sempat la bergambar satu kelas dengan lecturer sekali.




Before tu, sempat la saya snap gambar. Candid! Hobi baru sekarang. Inilah hasilnya


hahaha apalah yang Mr Selva buat kat Dr tu??? 

Dalam kelas memang Dr and Mr Selva nila yang banyak buat lawak. Dalam kelas memang gelak je. hahahaha.

 
ini group member saya. First group for first sem. Memang best sangat. Dikenali sebagai Group Dominos and Pizza. Haritu present kami siap called Dominos datang kelas. Then, classmate enjoy makan pizza. hahahaha

Actually frust jugak tadi tak dapat jawab semua. Gua tak sempat oih....Satu kelas kot tak sempat. huhuhuhu. Apa boleh buat....

(iklan jap: nape suara awie ni sedap sangat...adoiiiii)

Thus, kemerdekaan ini saya nak berhoye hoye dengan orang yang banyak bagi semangat pada saya. Orang Kelantan datang KL weh....

Nak cakap jugak...tak sabar nak tunggu akhir tahun ni. Ada something Chocolate Desire akan present. Nantikan......cewah!!!gitu



 Akhir tahun juga nak g countdown kat Shah Alam dengan Ustaz Azhar. In sha Allah kalo tak ada apa-apa sampailah ke sana. Kengkawan lain, moh la same kita pegi sana. hehehehehe

(iklan lagi: tak sukalah ada individu ini bagi talked berunsurkan hasutan. Anda bukan good leader....well, i belajar leadership ok...abaikan dia. Off tv)

Okla, nak chow chin chow....pada orang-orang kelantan yang tengah plan nak buat event, boleh la buat tempahan chocolate fountain dengan chocolate desire ni.Acu cuba try test eh...
Anda boleh search  FACEBOOK CHOCOLATE DESIRE di sini.



Tata....








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...