Nuffnang Ads

Sunday, June 26, 2011

balik kampung

 
bile mode balik kampung

apa pun tak boleh

tak boleh pikir

tak tentu hala

sebab fikiran dah kt kampung

maaf.....saya dah tak dapat concentrate.....
bye keje
bye archidex, tahun ni tak sempat ketemu
mungkin boleh di cadangakan dibuat di kampungku pula

Saturday, June 25, 2011

barbie doll pun boleh preqnant

Cuba bayang kan...hahahahaha comel sangat.

 


You can watch more photos here

artwork

art work for cik bibik


fall in love with all the ice creams she posted.
sedap gle......

ice cream + macaron = diet gone

Thursday, June 16, 2011

Cuba!

Cuba cari...
Fokus & cari

Photo 1 - Cari Kucing

Photo 2 - Juga Cari Kucing


Photo 3 - Cari Karipap

klik pada gambar untuk besarkan.



dapat??? jika yea..tinggal kan comment YES for each photo

Saturday, June 11, 2011

Gomo Klate Gomo

Omo ate Omo...
gomo klate gomo 
 

malam ni piya pakai jersi 16.


Piya, nama awak sama ngan Piya kt atas ni...
Good Luck Kelantan

Thursday, June 9, 2011

novel

Masa Ceq Mas tengah melayan fb tadi, terbuka la fb sumone ni yang menampakkan gambar individu ini. sudah lama khabarnya tak didengar. Apatah lagi nak jumpa. tu pun kebetulan je nampak gambar dia.

Hurm...rasa macam nak terbit kan novel je..kisah hidup kami..tapi bukan jiwang2 la sebab Ceq Mas tak pandai nak karangkan ayat.

tapi rasanya macam tak boleh kot.hehehe...sebab ape???sebab nanti mungkin akan membuka aib pihak2 tertentu... so, takpelah masing-masing simpanlah kenangan2 masing2. (oopss ni bukan kesah cinta tau...kesah kehidupan)


admire

 

Gile kan dia
mahu kurus macam dia
yakin macam dia
walau hanya dalam gambar

yea
Ceq Mas boleh
(Ceq Mas jeles dengan dia:Mommy Iera)

Thursday, June 2, 2011

Ditinggalkan

Hey hey hey....Ceq Mas telah ditinggalkan....


Kakak+family & Abangku membalikkan diri mereka ke Kelantan. Tinggalla den keseorangan. sob sob. Eh tak la..Ceq Dya kan ada.

Safiyya pun balik. jumpa Tok We & Ayoh Tok. Tengok ni si Mek Piya pakai tudung...



Sekarang dah gelenya-gelenya. Alhamdulillah dah ada rasa nak pakai tudung. Kalau dulu pantang letak kat kepala mesti dia cabut. Ni sebenarnya dia tengah tak pakai baju. tak la bogel..pakai cloth diapers. bayangkanla betapa tonggeknya kalau pakai diapers tu, tapi pakai tudung. hehehehe siap berlari lari lagi sambil gelak-gelak..

eeeee Piya emok emok. Emah indu adekla...(Bak kata Iera: tak leh ajar budak cakap telo...hehehe ni saje je..depan dia aku tak cakap gini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...